ICT Leaders finland

Jäseneksi?

ICT Leaders Finland ry:n henkilö- ja yhteisöjäseneksi voi liittyä Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset TIVIA ry:n TIVIA-yhteisön liittymissivun kautta valitsemalla ICT Leaders Finland jäsenyhdistykseksi. Lisäjäsenyysmaksun maksamalla voit olla useamman kuin yhden jäsenyhdistyksen jäsen.

ILFin jäsenenä olet samalla International Academy of CIO:n (IAC) jäsen, jonka koulutustilaisuudet ovat myös käytössäsi. ILF järjestää tapahtumia yhteistyössä kumppaniensa kanssa. ILF:n tilaisuudet ovat lähtökohtaisesti julkisia ja niissä otetaan valokuvia.

Tieto- ja viestintätekniikan ammattilaiset TIVIA ry:n jäsenenä olet oikeutettu useisiin eri jäsenetuihin.

Voit liittyä ICT Leaders Finland ry:n henkilöjäseneksi, kun

• itse maksat jäsenmaksusi
  • työantajasi maksaa jäsenmaksusi

Liity jäseneksi täällä.

Voit myös liittää edustamasi yrityksen tai muun yhteisön ICT Leaders Finland ry:n yhteisöjäseneksi TIVIA ry:n kautta.

Liity yhteisöjäseneksi täällä.